Diena po dienos PVO gali išlaikyti jūsų reitingą „Google“ aukštyn. Jūsų tikslinės auditorijos galvoje, nes atsidūrimas paieškos raktažodžių viršuje, kurį žmonės naudoja norėdami informuoti save ir pasirinkti jūsų įmonės siūlomas paslaugas, reiškia pozicionavimą rinkoje. „League of Legends“ ir „Jack Trout“ nesenstančius įstatymus, kurie vadovauja rinkodarai. Vietos turėjimas internete, naudotojų mintyse ar abiejose srityse perteikia autoritetą, prestižą ir įtaką. Ar PVO naudojamas prekės ženklo pozicionavimui? Tai prekės ženklo pozicionavimas naudojant SEO.
Tai reiškia, kad galėsite įgyti potencialių klientų pasitikėjimą ir sustiprinti savo C lygio vadovų sąrašas prekės ženklo reputaciją. Tiesą sakant, buvimas šalia, kai reikia, yra pagrindinis elementas, norint įsitvirtinti kaip galingam ir autoritetingam prekės ženklui. Įtikinti žmones tavimi pasitikėti ir užmegzti ilgalaikius santykius. Padidinkite matomumą žiniatinklyje Taip, SEO taip pat padeda padidinti matomumą. Tam tikra prasme mes jau sakėme, kad jei esate matomas, žmonės gali lengvai rasti jūsų produktą ar paslaugą. Jūs nesate matomas Jei nesate matomas žiniatinklyje, jūsų nėra.
Tai yra skirtumas tarp antros pozicijos paieškos rezultatuose ir antrojo Google puslapio. Ar kada nors girdėjote, kad geriausia vieta paslėpti kūną yra antrame „Google“ puslapyje? Ten niekas neieškos. Taigi ar SEO veikia kaip televizijos reklama? Darau viską, kad patekčiau į „Google“ dažniausiai ieškomų raktinių žodžių viršų ir viskas? Štai ir vėl. Ne dėl pinigų išleidimas SEO nėra pinigų leidimas rinkodaros kampanijai pagrindiniuose televizijos tinkluose. SEO yra strateginis, o matomumas turi būti naudojamas siekiant strateginių tikslų.
|